1 Şubat 2016 Pazartesi

BELA- Sally Green

Selam Dünyalılar! 

 Ak ve Kara cadılar! ve birde yarı ak yarı kara cadı nathan..

Ah... nereden başlasam nasıl anlatsam içimde birbirine girmiş duyguları.

spoiler içerebilir söylemedi demeyin.

Nathan. Bence biz en ufak bir olayda üzülmemeli, şikayet etmemeliyiz. çünkü Nathan bu yaşadıklarına rağmen çok güçlü, hala ayakta.

ilk başlarda, Kafeste olduğu anlar üzücüydü. Belirli bir düzeni vardı. sıkı denetim altındaydı ama yinede pes etmedi ve kaçma girişiminde bulundu. tıpkı Meclisten kaçmaya çalıştığı gibi

Mutlu oldum çünkü kaçmayı başardı özgür oldu. Üzüldüm yer yer çünkü, ninesi öldü. Babası yanında değildi.. Ve nathan her gece onun gelip 17 yaşından önce onu kurtaracağını düşünerek uyudu.
***


Kitapta Bana farklı gelen yerlerden birisi de Kara cadıların geceleri kapalı alanlarda uyumayı başaramamaları. Ya, bende yazın geceleri dört duvar arasında uyumaktan hoşlanmıyorum. Yoksa Kara cadı mıyım? hahaha. evet öyleyim ve sizlerden saklıyorum..
neyse Asıl önemli olan noktalardan birisi ise, Güya Ak cadılar iyiymiş. peh. Ak cadılar sandıkları kadar melek değiller. Ayrıca kara cadılar da düşünüldüğü kadar şeytan değiller.
İçlerinde en masumu Nathan.

Annalise birkaç noktada sinirlendim. onun yüzünden başına neler geldi. Nathan Sırtında B-W yada Türkçe düşünürsek K-A yazısını dövme gibi taşıyor. Ve bunun olduğu anlar fazlasıyla can yakıcıydı

rose ve gabriel. ikiside birbirinden tuhaflardı ama favorim Gabriel. Herşey annalise'nin- şuan doğru yazıp yazmadığımı bilmiyorum *-*- yüzünden oldu. Gabriel'in dostça tavırları, yada bilmiyorum sevgi dolu tavırları diyebiliriz, Nathan için iyiydi. Ya nathan'ın cadı halası çok korkunçtu. Bilirsiniz, Havayı kontrol edebiliyor, ama kendisini geliştirmiş. Ürkütücü yaşlı bir halaydı .
fark ettim ki neredeyse her cümlemde en az bir tane Nathan ismi geçmiş. görüyor musunuz sanırım raffe'den sonra birde nathan'a aşık oldum. Ah bu kalbim..hahha.

daha fazla uzatmadan, Alın okuyun derim. Çok güzel. Yazarı sevdim. Kitabı ve kurgusunu da.
Tabiii Nathan'ı da. ^-^  vee bir kitap yorumumun daha sonuna geldik. Gidip KÜLLER'e başlayacağım. çok umutluyum yeni kitabımdan. Hoşçakalın dostlarım.
Ve ayrıca;
Sonu çok heyecanlıydı. VE BENDE İKİCİ KİTAP YOK! 
VE OKUMAYI ÇOK İSTİYORDUM. 
Ne yapalım, artık bir daha ki alışverişime kadar bekleyeceğim... sad story.. 


.

0 yorum:

Yorum Gönder

görüntlenme ^-^

-

^-^

 

Blog Template by BloggerCandy.com