29 Kasım 2014 Cumartesi

İlk Aşk - Kitap yorumu.


John Green - İlk Aşk 


bir yol macerası ,olayı serüven!

kitabımızda dahi olmaya çalışan hayatı boyunca tam 19 tane Kathrine ile çıkan , sürekli terkedildiğini sanan Colin' in,  terk edilmişlik teoremiyle , hasan'ın komiklikleriyle - evet hasan Müslüman ve bu detay çok hoş yazarımız Din konusunda , müslümanlık konusunda bazı bölümlerde doğru yerlere parmak basmıştı . Ki hasanı kendimden biri gibi görüp sahiplendim . kanım ısındı çocuğa .

Colin sürekli terk ediliyordur ve hayatı boyunca hep aynı isimli kızlarla çıkmıştır .

Çok zeki birsi . kitabı okuduktan sonra bende onun gibi Anagram yapmaya çalıştım ve artık sınıfta bile duyduğum kelimeyle anagram yapıyorum , hiç kolay değil ama yaptıkça alışıyorsunuz ben ilk başlarda yazarak başlamıştım . sizde yazımı okuduktan sonra anagram hakkında araştırıp bir göz atmalısınız çok eğlenceli. neyse kitaba dönecek olursam tam istediğim bir maceraydı . sonunda colin ile lindsey çıkmaya başladı ki bu derin bir nefes almamı sağladı o ikisinin çıkmasını çok istiyordum . İyi ki kitabı okumuşum daha fazla saçmalamadan şu konuya da değiniyim . Yazar altlarda kelimenin anlamını falan açıklamıştı ki bu bizimle sohbet içerisindeymiş gibi hissettiriyordu . Çok güzeldi benim için ..

sonunda Colin'in de Evreka ! anı yaşadığı için çok sevindim , teoremini tamamlayabildiği için ..
kitapta matematiksel konular çok vardı ben matematikten nefret ettiğim halde o ek bölümü bile okudum . Pek birşey anlamasamda ,

 formüller kafa karıştırıcı olsa da önemi yoktu çünkü bu kitaba bayılmıştım ve sevdiğim kitabı ne olursa olsun sonuna kadar devam ettiririm . kitapta en ilgimi çeken kelime ise , Sitzpinkler : anlamı oturarak işeyen , tembel pısırık anlamına geliyormuş okuyunca çok gülmüştüm ki hasan colin'e böyle sesleniyor yada kafir diye sesleniyor gerçekten ikisi muhteşem dostluklarıyla harikalar benim gözümde. hep aklımda kalacaklar .güldüren , düşündüren,  iyi ki okumuşum dediğim kitaplardan birisi ..

0 yorum:

Yorum Gönder

görüntlenme ^-^

-

^-^

 

Blog Template by BloggerCandy.com